run

run
run

tisdag 15 oktober 2013

Underbar tisdag

Strax dags att hoppa i säng och ladda för två dagar på Bosön med Dan John, åååhhhh vad kul det ska bli.....

Tisdag innebär Pt pass med bästa Erik eller ja, jag har en viss hatkärlek till honom...
Han lyckas verkligen få mig att prestera så otroligt mycket mer än jag tror jag klarar och idag var det tungt och jobbigt från start till mål. 
Värmde upp med SMR, körde massor av frontböj m kettlebells ( älskar den övningen), hipthrust supersettade m Lsit, utfall supersettade med antirotationer, vaggor och den förbannade släden. Den är så jobbig ändå älskar jag den haha... Eftersom Erik är rätt elak så avslutade han givetvis med roddintervaller. Extremt bra pass och jag kände mig väldigt stark men måste jobba hårdare med kondisen:) Måste bli miljonär så jag alltid kan träna med Erik:))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar