run

run
run

torsdag 3 oktober 2013

Träningen och livet

Det har varit mycket fokus på jobb det sista och jag har vart dålig att uppdatera min träning här.
Gör det mest för min egen skull för att jag ska kunna gå tillbkas och se min utveckling.
Förra veckan var jag lite snorig och vilade några dagar. Mår säkert min kropp bara bra av.
Nu känner jag mig dock på topp och är back on track.
Har inte vägt mig sen förra söndagen så ska bli kul att se vad vågen visar i helgen:)
Yoga som är nytt fokus för mig går framåt och det känns riktigt kul, att bli mer rörlig gör ju att man också blir betydligt starkare i styrkemomenten:)

Jag har också börjat köra en del klasser igen vilket jag verkligen trivs med, så kul att få jobba i en miljö med hälsa och träning:)

Känner en enorm tacksamhet att få vara frisk och att ha min älskade Markus i mitt liv. Under sensommaren och hösten har ett par dödsfall och sjukdomsfall berört mig hårt och verkligen fått mig att förstå vad som är viktigt i livet.
Läste en intressant artikel om vad människor ångrar mest på sin dödsbädd, återkommer om det, mycket tänkvärt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar