run

run
run

måndag 14 oktober 2013

Sista veckan innan målgång

1 vecka kvar och ett kilo att gå ner, känns inte som någon panik och jag är mer än nöjd med styrka och kondition så känns bara som en bonus om jag tar viktmålet.
Kosten känns toppen och jag som alltid varit en köttälskare har börjat äta en hel del vegetariskt. Älskar grönsaker och ihop med lite frön och nötter så får man i sig bra näring.
När båten togs upp försvann en del av det naturliga att va ute så jag och Markus har bokat in ett flertal utomhusaktiviteter för att komma ut i den vackra naturen. Idag tog jag en joggingtur ner till marinan och körde intervaller på plan mark och utan fallskärmen, jisses vad stark jag var. Helt underbart, älskar den känslan:)))
Känns extra skönt att min enda cardio består av KB svingar, rep och släddragning och det verkar fungera utmärkt:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar