run

run
run

söndag 15 december 2013

Det blir många....

Har varit lite dålig på att uppdatera min svingstatus. Tanken var att blogga varje dag så jag har lite koll på förbättringar, utmaningar osv:)

Onsdag: Piloxing som morgonklass och innan min egen Transformer klass drog jag av en hundring svingar, fick sällskap av en kollega och flåset var mycket bättre:)

Torsdag: Pilatesklass och på eftermiddagen drog jag av svingarna, något trött i axlar och bål men flåset känns bra.

Fredag: Kunde inte sova pga stormen ute så resultatet var 3,5 h sömn på lucia, men kände mig stark som en oxe och brände lätt av 130 st utan att blinka på lunchen. Älskade kropp <3 Avslutade dagen med lite övning av brygga och handstand:)

Lördag: Svingarna känns väldigt tunga och flåset är inte riktigt med men lyckas fixa några snygga chinup i Lsit position och några trx armhävningar med fötterna högt:)

Återstår att se hur bra det går idag:)))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar