run

run
run

tisdag 3 december 2013

En bättre tisdag

Jag är så otroligt glad att jag hittat en så duktig tränare som Erik. Att få mig att våga kasta upp fötterna i en handstand med assistans är inte lätt men det funkade bra idag:)
Passen är alltid genomtänkta och extremt jobbiga och jag får alltid jobba på mina svagheter, grym kombo helt enkelt.

Idag körde vi lite annorlunda och startade med KB svingar efter lite smr och rörlighet. Sen fortsatte passet med Frontsquat/ smala höga armhävningar, övning på KB snatch sen splitsquats ihop med handstående med assistans, en serie med den hemska slädknuffen, farmers walk och lsit. Vi körde lite ringar och avslutningsvis de löjligt jobbiga roddintrevallerna.

Sååååå jobbigt och kul och jag vet att jag orkar alltid mer när Erik står bredvid och pushar:)))
Min egotid och shit vad jag värdesätter denna heliga dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar