run

run
run

fredag 6 december 2013

Träningsvärk och dag 3

Igår vaknade jag upp till jordens träningsvärk i magen, ABS klassen tog ut sin rätt. Körde en pilatesklass och det var extremt svårt att fokusera på powerhouse med en brännande mage kan jag lova:)
Givetvis skulle svängarna göras även om kroppen va lite öm och igår fick jag sällskap av min starka kollega som körde på "The beast" 48 kg klotet:)
Och det kändes såååå lätt, vi körde ca 30-40 sek vila och dela upp det i block om 10 st. 
Idag kör vi en repris och då ska vi ha mer koll på tiden.
Vi gjorde 150 igår då vi kände oss så starka på slutet min ena valk valde tyvärr att släppa så får försöka tejpa tassen idag:)
Noterade även igår att aptiten nästan försvann efter svingarna:)

Jag fick de sista 10 filmade av en kollega och blev jättenöjd över hur min teknik såg ut, tack Erik för all coachning:)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar