run

run
run

onsdag 18 december 2013

Massor av PB, booom!!!

Erik hade inte direkt sparat på krutet igår utan jag fick verkligen känna att jag levde.
Avslutade årets sista PTpass med 3 st PB, känns såååå bra!!!
Vi startade med en lång uppvärmning. Fortsatte med gobletsquat och KBsvingar, boxsquat som var något djupare än vanligt, nytt pb i hipthrust på 130 KG x10 reps, en ny vidrig serie a'la Dan John med 8 st frontböj med 2 X 16 kg klot följt av farmerswalk fram o tillbaka på löpbanan i 6 omgångar utan vila, efter detta kunde jag inte känna mina underarmar då var det dags för kbsvingar on The minute... 30 st KB svingar med 20 kg klot varje minut i 6 minuter. Jag var på väg att ge upp halvvägs för det var så sjuuukt jobbigt men använde allt pannbenet jag hade och gick i mål med 180 st. Sååååå j***a nöjd!!! 
Idag var det inte kul att heta vakna och upptäcka att benen var helt bedövade av träningsvärk.
Jag gillar ju utmaningar så avslutade min långa arbetsdag idag med att sätta 50 st kbsvingar med 32;an utan vila, ivrigt påhejjad av min Goa kollega som dessutom förevigade det hela på film! Jag har klarat 20 st innan på raken så var en enorm förbättring och jag förstår inte riktigt hur jag fixade det med min ömma kropp haha! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar