run

run
run

måndag 19 november 2012

Hur saker plötsligt ändras

Klockan ringde 5:50 imorse och eftersom jag hade ca 2000 tankar som snurrade i mitt huvud igår kunde jag omöjligt somna och gissar att den totala sömnen var  4h totalt. 
När jag tvingade upp ögonen funderade jag på hur jag skulle kunna geonomlida denna hemska dag.

Svepte en dubbelespresso och åt en kass frukost eftersom jag inte kom iväg till affären igår.
Lite halvbitter släpar jag mina trötta ben ner till tåget och stan, på väg från tåget till gymmet börjar jag lite smått vakna till liv och väl inne på Spårvagnshallarna är min trötthet, bitterhet och alla onödiga tankar som bortblåsta. 
När Erik dyker upp är jag bara så tokladdad för att träna och känner en sån lyx över att ha EN timma där fokus bara är på mig, min träning och framförallt mina knäböj.

Tack Erik för att du har en unik förmåga att plocka fram nya utmaningar, ge mig bra läxor som gör att min träning funkar såååååå grymt bra!!
I torsdags kändes kroppen ganska seg idag var det tvärtom trots sämsta tänkbara uppladdning, skumt det kan vara ibland. Nu känns det dock som att jag har grus i ögonen och det är dags att hoppa ner i sängen.
Life is amazing!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar