run

run
run

onsdag 30 oktober 2013

Livet leker

Träningen går så sjukt bra nu:)))))
Min motivation sen utbildningen på Bosön håller i sig, det är lite roligare att ha klasser, köra kunder och givetvis att träna själv.

Igår var det min tur att bli plågad och det gick såååååå bra! Grymma Erik som har en enorm tro på mig och jag vet inte riktigt hur jag lyckas genomföra vissa saker ibland.
Igår körde vi en del cirklar och superset.
Hipthrust, gummibandsgång, suitcasewalk, frontsquat, marklyft, KB svingar och den förbannade släden. Jag älskar och hatar den så mycket..... 

Jag har lagt mycket fokus på farmers walk, frontsquat, chins, gobletsquat och nu senast clean och snatch med KB. 
På min önskelista till tomten dvs familjen så har lejonungen strykts och jag önskar mig bidrag till strongfirst kettlebells certifiering, skulle va sååååå kul och där är snatch en viktig del så jag tänkte börja öva i god tid;) Älskar kettlebells och skivstänger de och en släde gör ett gym komplett, behövs inga flashiga maskiner för min del:)))
Cardio tränas bäst med en kettlebells om jag får välja:)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar