run

run
run

måndag 16 januari 2017

Time for change

Sådär, då var det dags för nya rutiner och tydliga mål och skriver man ner det och delar det så blir det lättare att nå iaf för mig.
Jag äter redan bra men har en tendens att äta lite för mycket och gärna på kvällarna så därför reggar jag nu all min mat i appen Lifesum så jag har koll på mitt intag under dagen.
Socker och godis har jag slutat med men äter andra söta saker och de försvinner från och med nu, endast bär intas i söt form.
Jag fastar efter klockan 19:00 eftersom jag då sover bättre och sömn är avgörande för en bra hälsa.

Min nya morgonrutin är 10 minuter rörlighet och till min hjälp kommer jag använda min grymma tränare Erik Börjessons nya e-bok för att jobba igenom kroppen.
Just nu finns den till specialpris här. http://ankisundin.se/bocker/

Nytt träningsschema med fokus på att orka fler chins och pullups det är så jag mäter hur min form är. Är det för tungt så behöver jag gå ner i vikt utan att tappa en enda muskelcell;)
Schema på min träning vecka för vecka kommer inom kort.

Vill du följa min träning och kanske få inspiration på grön växtbaserad kost som passar för den som vill träna hårt följ mig gärna på IG. (Recepten lägger jag dock upp här)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar