run

run
run

fredag 25 januari 2013

En fredag i min smak:)

Det är alltid extra skönt att vara ledig en fredag när man jobbat extra hårt och det har jag gjort i januari. Många, långa dagar har det blivit:)
Fredagen startade på bästa sätt på Spårvagnshallarna och ett chinspass för Erik, fick lära mig massor som vanligt och fick en riktig genomkörare i ryggen som redan känns, bävar inför imorgon....:P
Fick även prova på dubbelbollen igen och den är så bra så jag va tvungen att köpa en, så nu börjar min tortyrsamling av triggerpointredskap bli komplett:)
Efter träningen och en snabblunch så åkte jag och hälsade på Annie på Fitness lifestyle och oj vad hennes mage hade växt sen sist vi sågs. Få förunnat att vara så vacker när man är gravid <3
Passade på att shoppa 3 st nya coola linnen från Freddy, är inne i ett bra träningsflow och alltid kul med nya snygga träningskläder:) (har ju knappt några *host*)
Jag och min kära sambo gillar att ta en paus då och då när vi jobbat hårt och unna oss lite lyx i vardagen. Så idag hade jag bokat en date åt oss med endast en tid och plats att befinna sig på. Den va hemlig från början men Markus är så nyfiken så jag gav vika och berättade var vi skulle:P
Vi provade Pontus! Seafood bar på Brunnsgatan 1 som jag verkligen kan rekommendera.
Fantastisk mat, trevlig och proffsig service och riktigt cool miljö. Vi provade ostron, sashimi new style, laxsallad och moules marinere och avnjöt Bollinger till såklart. 
Kommer absolut bli fler besök dit i framtiden.
PT-pass, shopping, träffa vänner, champagne och mysmiddag med älsklingen, en fredag helt i min smak <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar