run

run
run

fredag 11 januari 2013

Nytt PB

Riktigt härlig fredag med utbildning i Small group weightloss hela förmiddagen på Sats Spårvagsnhallarna.
Det var en bra utbildning med många konkreta tips och man blir såklart själv mer motiverad att sköta kosten. Just nu äter jag bra mat men lite för stora portioner och lite för mycket mörk choklad och nötter om jag ska vara krass...:P

Efter utbildningen passade jag på att träna, jag blir så motiverad av att vara på Sats SPH så trots enorm träningsvärk typ överallt så gav mig an chins.
Och jag klarade 6 st helt själv, yeeeeees nytt PB. Den 22 dec gjorde jag 3 st och idag dubbelt så många med träningsvärk. Känns ruskigt bra!!!
Here we gooooo!!!

Blev en sväng till jobbet för ett möte efter träningen, det kommer hända spännande saker i vår:)
Love life!!! Energinivån är topnotch:P

Nu är det dags för fredagsmys <3

1 kommentar:

  1. Jag blir grymt inspirerad av dina resultat! :D Själv orkar jag inte en enda (ÄN! ;-))

    SvaraRadera