run

run
run

torsdag 17 januari 2013

Vad hände?

Klockan ringde strax efter 5 imorse och jag vaknade klarvaken.
Gjorde mig klar för min klass och vi va ett härligt gäng som krigade imorse, älskar deadball, verkligen min typ av klass.
Idag var det väldigt mycket på jobbet så jag har verkligen varit igång men när man slutar jobbet 18:30 borde man vara lite trött om man gått upp 5, men nejdå. Fortfarande energi som om man druckit 32 koppar kaffe. (dricker aldrig kaffe efter 15 av den anledningen:P)
Kl 20 gav jag upp och drog till gymmet för att bli av med lite energi, fick till ett oväntat bra axelpass med mycket pressar.
Nu är klockan snart 23 och jag är fortfarande superpigg, vad är det för fel......
Kroppen du ska vara trött, vi ska upp fem imorgon också!
Måste vara gårdagens och dagens mycket goda besked som gör mig uppspelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar