run

run
run

tisdag 22 januari 2013

Livets berg och dalbana

Jag har varit på löjligt bra humör senaste tiden, semestern över jul va precis vad jag behövde.
Många glada besked, massor att göra på jobbet och träningen går ruskigt bra.

Tisdagar är numera min fasta dag som jag kör PT med Erik och jag idag gick det så sjukt bra.
kanske inte för att jag tog nåt nytt PB utan för att jag insåg att för fyra månader sen kunde jag inte göra något av det som gjordes idag. Det bästa med Erik förutom all hans kunskap är att han alltid hittar på nya saker så man stagnerar aldrig utan lär sig alltid något nytt.
De senaste två gångerna har det varit lite inslag av gymnastik, coolt men ack så svårt. Ska defintivt öva för detta vill jag verkligen bli bra på.
Blir ett bonus pass på fredag med inriktning på chins, längtar med skräckblandad förtjusning:) 

Njuter av att livet är på topp, man vet aldrig när det vänder <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar