run

run
run

tisdag 29 januari 2013

Favoritdag

Tisdagar ingår numera i favoritdagen på veckan.
Sovmorgon till ca 8:00, stor frukost och sen Pt-pass 1 h med Erik innehållandes massor av hård träning och roliga nya övningar. Idag var det riktigt riktigt tungt men älskar att känna hur kroppen stegvis blir bättre ju hårdare jag jobbar. Fick prova en ny cool gymnastikövning som var galet jobbigt och som redan fått min mage att typ gråta. Tog ett nytt PB i trapbaren också, yeeees!
Helt underbart att kunna träna hårt, tungt och har inget ont i ryggen alls längre. Ni som är intresserade av träning kika gärna in på Erik's blogg!



Är jättestolt över mig själv att jag trots långa arbetsdagar hållt igång så hårt med träningen och vilket gett bra utdelning på både träning och jobbsidan. Balans är A och O, tänk att tom jag förstod det till slut:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar