run

run
run

söndag 20 januari 2013

Söndagsträning

Vilket bra pass det blev idag, tack grymma Mercedeh för en grym insats och mycket trevligt efter träning sällskap:)
Nästa söndag hoppas vi sjukdomar och annat håller sig borta:P
Fokus låg på rygg och jag provade även på chins med riktigt tjockt grepp, damn vad svårt det va...
Jag står stilla på 6st chins just nu men gjorde 6st, 5st, 6st och det känns helt godkänt. Ska göra 7st nästa vecka:) 
Vågade mig på upp i brutalbänken och väl där klarade jag av 4 st hela vägen upp, tufft och mycket stolt över min prestation.
Jag har försökt dra ner lite på maten och försöker skriva ner allt jag äter för att kunna justera intaget men känner inte att jag varken har tid eller är motiverad för att väga och joxa.

Har hunnit äta en god söndagsmiddag med min kärlek samt shoppat mat inför veckan, nu ska bara matlådor fixas.

Perfekt avslut på en väldigt intensiv jobbvecka, jag är redo för catfight imorgon lol:P











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar