run

run
run

måndag 31 mars 2014

En vecka rawfood klar

Och jag funderar redan på att anamma denna livsstil totalt.
Jag mår så otroligt bra på denna kost.
Jag har fått massa utslag på axlar och bröst som nu försvunnit och spridit sig till ansiktet vilket säkert är kroppens sätt att göra sig av med alla gifter jag lagrat på mig under åren.
En utmaning är att hitta ekologiska råvaror men tycker ändå det funkat helt ok.
Jag hämtar mycket inspiartion från Vibekes grymma Rawfood bok och provade ett recept igår.
Det bästa är att Markus älskar min mat och bara lägger till lite extra lax, kyckling eller kött till mina rätter. Jättekul tycker jag eftersom han vart så skeptisk innan.
Uppläggningarna blir otroligt vackra och jag har redan upptäckt hur jag fastnar i grönsaksdelen i alla butiker vi besöker.
Jag har inte saknat min gamla kost en enda dag och hoppas det fortsätter så här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar