run

run
run

onsdag 26 mars 2014

Ett par nya PB satt fint!

Igår var det dags för PT träning med bästa Erik och jag var lite orolig över hur kroppen skulle svara på mitt nya kostupplägg men satte flera nya PB bästa så kroppen säger ja till raw vegankost så här långt, intressant!

Vi började med en kbsvingpyramid med 28, 32, 40 och 48! kg, nytt rekord att klara 10 svingar med 48:)
Sen dammade vi av boxsquat som var ett tag sen och satte nytt pb på 92 kg, känns helt ok när jag vägde in på 58,5 i måndagsmorse, hihi!
Efter knäböjandet så stod hipthrust på programmet och även här nytt pb på 170kg 8 reps från marken. HT supersettades med löjligt jobbiga antirotationer.
Efter mördandet av benen blev det lite överkropp i form av en cirkel med pullups, armhävningar med viktplatta på ryggen och Lsit. Tufft och roligt.
Som avslutning hade Erik en fruktansvärd utmaning innefattande en släde utan vila och målet var att göra så många längder som möjligt på löparbanan på 6 minuter. Jag lyckades med 11 st och är sjukt nöjd med resultatet. Tog mig en kvart att efteråt förstå vad som hände haha!
Väldigt, väldigt roligt pass och utmanande med tävlingsmoment som jag älskar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar