run

run
run

fredag 29 november 2013

Adventsmys

Igår var vi riktigt duktiga. Vi röjde hela hemmet från morgon till kväll och hann iväg till kyrkan för att skänka lite möbler och kläder, känns bra att bättre behövande får användning för saker som bara står.
Sent på kvällen var vi klara och lyckades i sista minut hämta ut mitt efterlängtade paket från Råvarubutiken, massa goda fröer och nötsmör att njuta av framöver:)
Efter all städning var vi stela lite här och där så gymmet kändes som en bra avslutning och det blev det:)
Jag gjorde mina läxor samt vänjer mig i att hänga i ringarna då jag har ett långsiktigt mål där.
Efteråt mötte vi upp Markus kompis på nyöppnade Story i signalfabriken för lite mat och AT.
Kul att få klä sig i vanliga kläder för omväxlings skull, efter höstens alla utbildningar känns det som jag bott i träningskläder:))
Nu ska jag bege mig till jobbet en stund innan det är dags att avsluta adventsbaket med hårda pepparkakor och lussebullar:))









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar