run

run
run

söndag 24 november 2013

Dåliga tillstånd

När jag var 15 år fick jag mitt första "riktiga" jobb som bokningskontorist på ett stort rederi nere i Skåne under en sommar. Ända sen den sommaren har jag alltid mått bra av att jobba. Under många tillfällen av mitt liv har jag jobbat för mycket men kompenserat det med långa perioder av ledighet, vilket har fungerat utmärkt. 
Jag älskar mitt jobb eftersom det är så varierat och jag får möjlighet att göra skillnad. Dessutom får jag träffa mängder av härliga kollegor.
Problemet blir när jag kör på, kör utbildningar, tar klasser osv är att jag inte får vila och då fungerar inte jag. Hjärnan känns som sirap, kroppen blir seg och slö och det mest oroväckande är att jag känner mg olycklig.
Helt enkelt dåliga tillstånd.
Idag har jag fått sova ut, hänga hela dagen med min älskling, skrattat, letat efter en öppen kyrka och bara fått vara. Allt som behövs för att känna sig fylld med energi och redo för sista veckan i november:)
Nu blir det söndagsmys med film och god mat!
Life is great <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar