run

run
run

onsdag 13 november 2013

Jag klarade det!!!

Yeeeeessss jag klarade min PT läxa i hög planka i 1 minut på fingrarna.

Hade endast klarat 28 sek men eftersom jag är lite rädd för Erik så skärpte jag till mig och klarade mer än det dubbla. Har härlig träningsvärk i fingrarna idag:)

Förutom läxan så körde vi marklyft, boxsquat, hipthrust, gummibandsgång, KB svingar, bålstabilitet med skivstång och brygga med vikt, hatkärleken släden och roddintervaller.
Grymt pass som vanligt och nästa veckas läxa är att lära sig armhävning på en hand:)

Jag fick se lite gamla filmer som Erik sparat från när vi började köra, Damn vilken utveckling jag gjort, så jäkla kul!!! Bästa kroppen tack för att du alltid leverar med råge, älskar dig <3

Förresten så är Erik såklart nominerad till guldhjärtat, du får gärna hjälpa mig att rösta fram honom till årets PT, för det är han verkligen värd!
http://fitnessfestivalen.se/guldhjartat/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar