run

run
run

tisdag 4 februari 2014

Starkare än någonsin

Jag är såååååå nöjd med dagens pass. Kroppen känns otroligt stark och min uthållighet var ovanligt bra.
Nytt pb i marklyft på 110kg för Erik med godkänd teknik och det kändes lätt:)
Vi körde snatch på minuten 80 st på 16 kg och det var väldigt lätt, behöver fortsätta finslipa på tekniken men det känns väldigt mycket bättre.
För övrigt körde vi tunga boxsquats, hipthrust på marken, pullups/pressar, frontböj/stående rodd och avslutade med 3 set 200m rodd.
Som sagt mitt nya upplägg fungerar otroligt bra, min kropp mår helt klart bättre utan kött, koffein och mjölk. Det kommer bli spännande att se hur dessa veckor utvecklas.
Igår fick jag en bok om Rawfood från Råvarubutiken på posten och jag plöjde igenom en fjärdedel och framöver kommer min kost bestå mycket av den typen av mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar