run

run
run

måndag 10 februari 2014

Status vecka 2

Nu har jag läst ut hela Rawfood boken och bara längtar tills jag får ett riktigt hem igen så jag kan anamma den livsstil fullt ut.
Unden andra veckan åt jag endast ett mål fisk 4 dagar av 7.
Jag blir bara starkare på gymmet och känner mig nästan euforiskt pigg. Immunförsvaret sköter sig utomordentligt bra så inga sjukdomar så här långt.
Huden har reagerat och jag har fått en del kvisslor på kinderna men annars ser den betydligt klarare och renare ut än tidigare.
Jag upplever att mitt luktsinne förbättras något enormt på gott och ont:)
Det är många som har frågor och jag försöker svara så gott jag kan. När mina 8 veckor är slut så ska jag försöka sammanställa allt.
Nytt from denna vecka är att bara äta tills jag är 80% mätt och aldrig överäta.
Fortsättning följer.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar