run

run
run

söndag 2 februari 2014

Summering av vecka 1

Jag gillar verkligen denna livsstil och känner mig redan piggare.

Normalt sett brukar jag alltid dricka en stor kopp kaffe på morgonen till frukosten men tog bort kaffet helt i onsdags och känner mig mer energisk och klartänkt än vanligt. När jag dricker The, kaffe eller liknande får jag ofta en lätt stressad känsla i kroppen den är nu helt borta utan har bara mer energi på ett positivt sett.
En annan sak jag noterat är att mitt tandkött nästan helt slutat blöda när jag kör min flossing:)

Jag åt bara en förrätt med lite rött kött under hela veckan och igår åt jag helt vegetariskt och annars har jag hållet mig till 25% animalier. Jag har tagit bort komjölk och dricker nu istället osötad mandelmjölk, ska prova att göra egen hampamjölk. 
Kroppen känns lättare och magen klart mindre uppblåst än vanligt trots PMS.

Känner att jag absolut kan fortsätta med denna typ av livsstil efter dessa åtta veckor:)

Träningen går super och snatchen på 16 kg igår kändes väldigt lätt så styrka har jag absolut inte tappat:)
Uppdaterar snart igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar