run

run
run

söndag 17 mars 2013

Kan man lära sig älska detta??

Jag haaaaaaaaaaaatar släden och varje gång Erik plockat fram denna som sista övning har jag varit en smula sugen på att slå honom... så jobbig är det att dra släden längs löparbanan på Spåris.
Men idag stog den där och blängde på mig och så tänkte jag att va sjutton, sådär kände jag för chins innan jag blev bra på det:P 
Kändes inte ett dugg bättre idag, utan efter ca 45 yards känns det som man ska spy upp lungerna. En mindre angenäm känsla......men jag gjorde det iaf::P

Söndagar innebär träning 13,30 med goaste brudarna Therese och Mercan var med idag, Daniella hade fått förhinder:(
Vi va alla lite småsega men tror släden drog igång oss så passet får ok betyg:)
Här kommer lite bilder från vad vi gjorde.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar