run

run
run

söndag 31 mars 2013

Påskdagsfys med Therese

Stackars Markus har legat sjuk några dagar och alla planerade påskaktiviteter fick ställas in:(
Han är dock vid gott mod tack och lov.
Jag blir dock en smula rastlös av att vara ledig och hemma så blev väldigt glad över att få sällskap av Fru Skyman på gymmet idag. Alltid roligare när man är två:)
Vi körde diverse ryggövningar som chins, stående/sittande rodd, pullups och en ny favorit lite liknande rekylen i Gladiatorerna. Vi spetsade den med att köra med viktväst och slå/sparka på en säck. Extremt jobbigt när mjölsyran slog till men sååååå kul! Denna övning körde min kära kollega häromdagen så jag blev sugen att testa när jag såg viktvästen ligga framme:) Tack Jesper för inspirationen!
Vi avslutade med TRX-rodd, KBsving och hopprep i 18 tabata, lovely!
Efter passet tog vi sällskap i solen och njöt av vårvärmen för nu hoppas jag verkligen den är på väg, sitter och beundrar den vackra solnedgången hemma just nu och klockan är snart 20:00 så ljuset har iaf kommit:)
Ha en fin påskdag alla vänner, snart dags för middag här <3











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar