run

run
run

fredag 22 mars 2013

Mördarpass

Förra fredagen antog jag utmaningen att haka på Markus och hans PT under deras pass. Uthållighet är verkligen inte min starka sida och Markus vann rättvist matchen idag, jisses vad jobbigt det var. Ingen vila mer än det man snodde åt sig:P Drew Stevens som är Markus tränare hade ett riktigt roligt upplägg med en kortlek, tror dock han fuskade för det va många reps på lite för många kort lol! Vi körde mycket kettlebells övningar, powerbags och hopprep, totalt 8 st. Markus anklagade mig för fusk och jag ska erkänna att efter 10 min var jag så trött att jag inte klarade av att räkna rätt:P
Kroppen är helt slut, ljuvlig känsla. Kul att prova nåt nytt för frivilligt skulle jag aldrig utsätta mig för detta. Har en del att jobba på helt klart....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar