run

run
run

söndag 17 mars 2013

Stygg Hansa

I fredags förlorade Trygg Hansa en trogen kund (mig) som betalat dem en ansenlig summa pengar varje månad under nästan 8år. Endast en gång har jag behövt använda deras tjänster och ingen stor utgift för dem. Med andra ord har de gått rejält plus på mig och borde vara rädd om mig som kund. Men icke... när jag hösten 2011 tecknade till en försäkring så visade det sig att det va ett rejält överpris. Detta uppmärksammade Markus nyligen och jag kontaktade då TH för att se om de kunde justera priset som va mer än dubbelt så dyrt som hos både IF, folksam, LF osv.
Förutom att kvinnan jag pratade hade noll servicekänsla så hade hon en riktigt otrevlig attityd mot mig så det slutade med att jag sa upp alla försäkringar. Ringde ett annat försäkringföretag som gärna ville ha mig som kund och som dessutom gav mig ett totalt pris på alla försäkringar som gör att jag tjänar många hundralappar varje månad.
Funderar fortfarande på varför de inte ville ha kvar mig som kund.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar