run

run
run

fredag 10 januari 2014

Årets första

PT pass med Erik kändes kan man väl sammanfatta det. 

Jag har tränat på bra under helgerna men kände mig ändå totalt överkörd efter dagens pass. Vad det beror på är helt enkelt att jag lyckas inte pressa mig själv så hårt själv;)

Efter uppvärmningen så körde vi igång med KB svingar, frontböj, marklyft/skivstångsrodd med enarmsgrepp, hipthrust/ handstand, en vidrig utfallsgång med KB i rackpostition som va löjligt tung, dips i ringarna, den ljuvliga släden baklänges och framlänges och som avslutning 2 roddintervaller.

När passet var klart va jag så trött att jag knappt orkade tänka och löjligt lycklig. Älskar dessa ljuvliga endorfiner!
Kände redan vid lunch att bålen och rumpan fått jobba hårt så lär ha rejält med träningsvärk imorgon.

Underbart sätt att kicka igång årets träning på!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar