run

run
run

onsdag 1 januari 2014

Nyår

Jag valde att avsluta 2013 med ett jack i huvudet och nej detta hände inte på fyllan utan på gymmet:)
Skulle bygga ihop en kreativ övning som en kompis utmanat mig i och fick ett handtag i huvudet som drog upp ett sår. Eftersom man blöder mycket i huvudet såg det värre ut va det va men har en rejäl bula och sår där nu...;) klantigt värre;) Givetvis avslutade jag övningen som jag påbörjat när jag torkat bort blodet...

Markus var kock och lagade grym mat vi hade middag hemma och hade systrarna Mehinovic här och några av Markus vänner. Efter tolvslaget åkte vi in till stan men tyvärr måste jag säga att Sthlm är så trist att gå ut i.... Outbildade vakter, folk utan ryggrad och civilkurage.... Nej inget för mig känner jag! 
Vi hade dock otroligt kul och eftersom jag skulle jobba tog jag det lugnt så vaknade pigg och fräsch igår tyvärr med huvudvärk och bula från såret:(
Idag verkar det mesta vara ok vilket känns bra:)

Vi firade ju också vår treårsdag på nyår, tack min fina älskling för att du berikar mitt liv med humor, glädje, tänkvärdhet och civilkurage. Nu tar vi 2014 med storm!


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar