run

run
run

tisdag 3 september 2013

Dagens pass från hell....



Dagens upplägg med Erik var nytt, vi startade med pulsträningen direkt efter uppvärmning och efter drygt en halvtimma startade de tunga övningarna, löjligt jobbigt och jag måste verkligen köra mer kondition.
Men det är ju roligare att va stark:P

Kettlebellssvingar 24 kg 15 st plus en kullerbytta efter varje set, tror vi körde 5 eller 6 rundor.

Frontsquat med KB 8´x 16,18, 20kg ihop med 12sek lsit. Älskar lsit och börjar känna mig riktigt vass på denna övning nu:)

Utfall på låda med KB 16x12kg

Towelpullups 7 st och två mer än förra veckan, shyrrans att lägga in detta när jag var helt slut. Nästa gång ska jag banne mig sätta 10st. Mitt resultat placerade mig på delad andra plats, skönt att slippa ligga sist:P

Hipthrust med nytt PB 10x125kg min favoritövning!

Boxsquat ihop med suppersetande "handduksindragningar med ett ben"

Avslutning den förbenade rodden 4x200m, helt löjligt jobbigt.... Kondis sökes.....

Riktigt jobbigt benpass och känner mig typ som bambi i benen, rätt ostabil.
Tack världens bästa tränare för att du alltid får mig att jobba så hårt, fattar inte riktigt själv att jag tog mig igenom passet:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar