run

run
run

torsdag 19 september 2013

Tack för denna gång...

Tack ljuva, underbara svenska sommar för denna gång. Tack för de vackra minnen du gett mig och för alltid förändrat min syn på moder jord. Vackra fina Sverige!
Snart möts vi igen och då har mörkret och de kalla vindarna gjort att vi kommer uppskatta dig än mer <3
Det blev en snabbis till västkusten och sen har vi typ bott på vår bästa My precious mer eller mindre hela sommaren. Jag tackar för de vackra morgnar då jag kunnat ta ett dopp i havet det första jag gjort. Jag tackar för de obeskrivligt fina soluppgångar/solnedgångar du bjudit på. 

Det finns inget bättre än Sverige på sommaren, mitt älskade vackra land <3
Här kommer mina bästa minnen i bild:







































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar