run

run
run

söndag 29 september 2013

Fina du

Imorse höll jag på att få ett vredesutbrott när jag läste den friande hovrättsdomen mot de missanpassade svinen till våldtäktsmän som gav sig på en 15 årig tjej i Tensta i våras. Vet inte vad som äcklar mig mest om det är domaren och hans icke tänkande kollegor eller om det är våldtäktsmännen. Personligen får gärna samtliga gärna bo på en öde ö där ej kvinnor finns som kan tänkas fresta dem... Liksuck, vi har verkligen inte kommit nånstans i vår jämställdhet på vissa plan. 

Det finns såklart bra män och i dessa stunder så älskar jag Markus mer än nånsin. Jag är så glad att jag hittat dig, en riktig man med en sund kvinnosyn och rakryggad nog att alltid stå upp för det. Du är nog rätt unik där och jag beundrar dig otroligt mycket för det. 

Tack för att du finns min älskade <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar