run

run
run

tisdag 7 maj 2013

Grym tisdag!

Förra veckan blev det ingen PT träning så idag var jag extra laddad. Kroppen har känts väldigt stark och med Eriks hjälp blev det 3 st nya pb (splitsquats m stång, boxsquat och raka marklyft) idag. Idag fick jag prova en helt ny rörlighetsserie som uppvärmning för höft/ljumskar som jag ska göra ofta, riktigt bra:) 

Jag verkligen älskar att få möjlighet att köra med en så grym tränare som Erik, inget pass blir det andra likt och jag fortsätter att varje vecka inse hur stark min kropp håller på att bli:) 

Dagens pass bestod av SMR, rörlighetsträning, gobletsquat, stabiliseringsträning, boxsquat, splitsquats, raka marklyft, bålstabilitet, gymnastikvaggan, magövning i DAP och avslutning med släde som jag på riktigt börjar gilla starkt:)
Känner på mig att det kommer värka rejält i benen imorgon:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar