run

run
run

söndag 12 maj 2013

Söndagslyx!

När alla vart långlediga sen i torsdags har jag jobbat nästan alla dagar så igår somnade jag dödstrött på soffan innan 22:)
Vaknade utvilad och pigg strax efter sju av strålande sol och bestämde mig för att köra lite back intervaller:) Sagt och gjort hade någon inre vision att jag var Rocky och sjukt vältränad, nåväl det va inget fel på inställningen men damn vad jobbigt det var, efter 5 st var jag helt slut och blodssmak i munnen och lungorna kändes som de skulle sprängas men jag körde totalt 11 innan jag begav mig hem igen, mycket nöjd med min insats:)

Efter frukost begav jag mig in till stan och Sats Spåris för att möta upp Nella för ett ryggpass och brunch:)
Passet gick bra och jag kunde inte låta bli de förbenade räcken som lockar till chins och som jag redan kört denna vecka, men lite till fick det bli:)

När vi var klara med träningen åkte vi till Hotel Diplomat och njöt av såväl riktigt grym service som sol på deras uteservering, helt magiskt! Alltid lika kul att träffa Nella som alltid är glad och har massor av järn i elden:) Vi bestämde oss för att dricka bubbel i solen efter ett riktigt bra pass absolut måste bli en söndagsvana:) Jag lyckades dessutom fjäska till mig en råbiff som är det godaste jag vet och denna gjorde mig inte besviken.

Nu avslutar jag denna ljuvliga söndag i soffan med min fina älskling och tillsammans blickar vi framåt och njuter av vår snart färdiga lägenhet, underbart <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar